lördag 16 februari 2013

Alladag

Då man inte har nån pojkvänn att uppvakta på en dag som denna bjöd jag över en tjejkompis på middag. Det blev lite spontant bestämmt och jag hade inte tänkt äta nåt speci den dagen så det  bjöds på biffar som jag formade som hjärtan och klyftpotatis till det. När jag var ihopa med dotterns pappa hade vi som tradition att alltid äta hjärtepannkakor denna dagen. Brukade starta dagen med att ge han frukost på sängen, och på kvällen lagade jag en god middag och hade dukat romantiskt och köpt nåt fint till han. Så han blev bortskämmd han! Men jag gillar att överraska den jag är ihopa med vilken dag som:)

 





Köpte dessa hjärte ostbågar med,
dom var sådär goda....

Mitt lilla hjärta på hennes första Alla Hjärtans Dag 2007


Nu är mitt hjärta så här stor:)
Här är vi på köpcentrat Emporia i julas.

Linda


Inga kommentarer: