tisdag 12 februari 2013

Födelsedagsmiddag...
I går var jag på middag hos min vän Elena och firade att hon fyllt år. Det blev en riktigt trevlig kväll med många skratt med våra kära vänner:) Vi började med skumpa, inte varje dag man dricker det på en Måndag...farligt farligt! Sen bjöds det på Tacos och till efterätt fick man göra sin egen Marängsviss, mumsigt värre!
Gottegris som man är åt jag klart två portioner efterätt. Elenas kompis Katelyn som är från New York i USA var också där med sin pojkvän. Dom har bara bott i Sverige i några månader så i går fick man träna på sin engelska med. Jag pratar mycket bättre engelska när jag druckit kom jag på haha. Annars står man där o tänker vad fan hetter det där nu igen...jobbigt!
När jag nån gång åker till USA får Katelyn vara min guide:)

Gänget samlat:) Demon ögon har vi allihopa..jädra iphone..

Jag, Madde & Elena


What did you do last Monday? HAHA






 
 

Inga kommentarer: