onsdag 6 februari 2013

Can't sleep

Det är mitt i natten och jag kan ej sova...Har alldeles för mycket tankar i huvudet just nu.
Känns inget bra alls. Det har varit en tung början på året och jag är sååå himmla tacksam för mina underbara vänner som alltid finns där för mig.
Januari slutade med att både jag och dottern fick den hemska influensan.
Dottern lyckades bli frisk på bara några dagar men jag låg sjuk i över en vecka och känner mig fortfarande inte helt återställd än. Låg och skakade som ett löv under två täcken med över 39 graders feber i flera dagar. Det var inget kul alls. Underbara vänner som jag har, överraskar dom mig och kom och lämnade två kassar med mat till mig utanför dörren:)
Så snällt och omtänksamt att jag fick en tår i ögat.
Och idag ringde en annan vän och sa att det nu var längesen vi hade middag ihopa och föreslog att jag och dottern kommer över på middag på Torsdag. Det tackar man inte nej till ju.
Avslutar nattens blogginlägg med en bild på mig tagen på julafton.
 


 

Inga kommentarer: